Pazartesi günü doğum yaptım sezeryan bugün taburcu olacağm mama başlattık çünkü bebeğim hiç memeyi tutmuyor ucu Büyük olduğu için ve sert olduğu için masaj yapıyorum süt geliyor yumuşuyor ama bebek yine alamiyo büyük olduğu için ondan sonra yine aynı sertliğe dönüyor ucu ve kahvrengi olan yer taş gibi kesiliyor çok üzülüyorum emzirmek istiyorum ağlıyorum stres yapıyorum belki o yüzden tansiyn yüksek çıktığı için bırakmıyor doktorlar