Merhaba kızlar, bebeğim 10 ayı bitirdi. Çalışan bir anneyim. Günde İki kere sağım yapıyorum iş yerinde toplamda 110 ml falan süt çıkıyor bebeğim bu sağdığım sütü ertesi gün içiyor. Eve geldiğimde ve gece istedikçe emziriyorum. Örneğin geçen ay 180 ml sağım yapıyordum. Bebeğim büyüdükçe bu miktar azalacak mı? Mama vermiyoruz ek gıda iyi gidiyor hatta doktoru obeziteye az kalmış dedi. Kararsız kaldım sütüm yetmediği için mama desteği vermeli miyim sizce. Bebek büyüdükçe süt ml hesabı yapmak doğru mu