Merhabalar. Kızım 19 aylık. Bu sıralar müthiş huysuz. Her şeyi ağlayarak ifade ediyor sürekli mızmız. Uyku düzeni bozuldu. Geceleri deliksiz uyuyan çocuk devamlı uyanmaya başladı mızmızlanıyor uykuda. Birlikte yatıyoruz. Babası ile ayrı şehirlerde yaşıyoruz işimiz gereği inşallah birkaç aya birleşeceğiz. Geceleri beni yataktan neredeyse düşürecek o kadar hareketli yatıyor ki devamlı dönüyor mahvediyor beni sabaha kadar. Eskiden böyle değildi. Şimdi de ben işteyken teyzesi bakıyor öğleye kadar bunaltmış kardeşimi. Sürekli ağlamış huysuz. Yanı ne yapacağımı şaşırdım bu durum neden kaynaklanabilir ?