Emzirme danışmanımın tavsiyesiyle yeni doğduğu zamanlar 15 dk sağ 15 dk sol şeklinde memede tutmaya çalışıyordum çok iyi emen bi bebek değildi sırasıda şu şekilde olmalı diğelim ki en son sağ göğsünüzü emzirip bıraktınız birkaç saat sonra tekrar emzirmeye geçerken yine sağdan başlamanız gerekiyor çünkü sütün yağlı kısmı arkada kalıyor bu şekilde mastit olayını da engellemiş olursunuz göğsünüzün ön kısmındaki süt her zaman daha suludur arka bölgedeki süt yağlı süttür büyüdükçe zaten miğde hacimleri arttığı için iki göğüs birden emiyorlar ama küçükken iki göğüs emmeleri zor olabiliyor sağlıçakla büyütütün inşallah🙏🏻🌸