minikduru Hayırlı cumalar kızlar , 14 aylık bebeğim var emziriyorum adet döneminden bir hafta geçti, herhangi bir belirti yok gebelik için emzirdiğim için gecikmiş olabilir mi acaba ?
Seryy_ minikduru Her ay düzenli oluyor musunuz? Emzirdiğiniz için gecikeceğini düşünmüyorum. Yenidoğan değil çünkü.