melislinaa Merhaba kızlar 1-2 haftadır sol göğsümün oraya sancı girdiği oluyordu ara ara şuan tekrar oldu bıçak gibi saplanıyor oturup kalkamıyorum aynı zamanda sol koluma bi ağrı gibi bir şey daha oluyor
doga112 melislinaa benimde öyle oldu diğer belirtileri yoktu sonra farkettim çocuğu devamlı sol kolda taşımaktan oluyormuş fazla kucağa almamaya başladım geçti ama yinede bir dr a görünün korkmayın
Aklimideliricem kalp krizi olsaydı şuan buraya yazamazdın büyük ihtimalle. Ama kardiyolojik bi sorun olabilir o yüzden doktora görünmende fayda var
vecihi Fazla kahve tüketiyorsanız, son zamanlarda stresiniz varsa da olabilir. Benim sürekli oluyor. Kalp ritim bozukluğum var benim. Benimki bundan kaynaklı. 🙈