Biprensannesig monaroza88 bebegin yasına sikayetine gore ilaçın mıktarı degişiyor ama serumu hep 2 cc soyledı simdiye kadar gittigim drlar
Simay_karass Bir serum fizyolojik koyuyorum bitene kadar hava veniyorum. aynı şekilde doktor ilaç verdiyse oda serum fizyolojik boyutunda minik o şekilde 1 tane döküyorum.