minervadefne Deletedmom_220 bize de 3. Ayda demişti doktor hastalandı o ara iğne falan yaptırdık baya bilerek gitmedim 7. Ayda başlayacağız inşallah doktor dinlensin biraz dedi bakalım
MeetJoeBlack nilgs istediğiniz zaman başlayabilirsiniz, doz sayısı değişiyor sadece. Ama yapılana kadar da korumasız olmuş oluyor bebek. Biz 7. Ayda başladık. 7-9-13 bexsero, 8-13 nimenrix yapıldı.