ONAEA Kızlar oğlumun doğum gününin paata yaptırcam sizler nasıl yaptırmıştınız yardımcı olur musunuz şeker hamursuz iatiyorum
Birdunyabircennetannesi ONAEA Ben harfli pasta yapmıştım Baş harfiyle Ve kolaydı YouTubeden bakıp yapabilirsiniz
Gldekpnci ONAEA düz beyaz yaptırmıştım kremadan sonra kendim süslemiştim şeker hamurundan hayvanlar almıştım onlarla
Uraztos ONAEA eşimle ben ilk doğum günü için pastasını kendimiz yapmıştık yesin istedik doğal olsun diye düşündük çünkü mavi 1 şeklindeydi görüntü kötüydü elimiz pek yakışmadı ama emek verdik sonuçta 😂
gurbetcimami Birdunyabircennetannesi onlar güzel oluyor mu benim oğlumun doğum günü de bu ayın sonu arayıştayım
Birdunyabircennetannesi gurbetcimami Mükemmel oluyor Oğluma yapmıştık herkes bayılmıştı Hazır almak yerine içinde krema var hazırlarda böyle yapıp malzeme bol daha iyi oluyor
vecihi Ben kendim yapmıştım. 🙈 flamaları da kendim hazırlamıştım. 🤍 Acemilikten öyle aman aman güzel olmadı ama tadı mükemmeldi. 🤣
gurbetcimami Birdunyabircennetannesi anladım canım çok sağol aklıma yattı 😍 peki senin yaptğın sabit bi video var mı link atabilirmisn var sa
Birdunyabircennetannesi gurbetcimami Ben yapmadım aslında en çoğunu ablam yaptı böyle şeyleri güzel yapar süsleme kısmında genel olarak ben yaptım Biz bu şekilde yaptık Süslemesini istediğiniz gibi yapabilirsiniz İkiye bölerken iple yaptık biz daha kolay oldu bıçakla zor olabilir
gurbetcimami Birdunyabircennetannesi ayy sizinki çok güzel olmuş ben de yapacağım inşallah çocuklar da çok sevinir 😍
uykusuzanne__ ONAEA İlk pastası resimliydi İkinci pastası şeker hamurundan dı 3 üncü pastasına hala karar vermedim 😂