Merhaba Benimkide 3 ay 3 günlük her bebeğin gelişim süreci farklı dr normal dediyse normaldir benimkide konusunca gülme yüksek sesle bağırma gibi sesler çıkarma genelde alt alcağım zaman kıyafetleri çıkarınca heycanlanıyor ayakları kıpır kıpır kaldırıp vurur ben bezini bağladıktan hemen altını giydirmiyorum üşümesin diye battaniye atıyorum ayaklarınla itmeye çalısırken falan yan dönmeye çalısıyor dönüyor ara ara sizde deneyin isterseniz