Bihterrr Kızlar hamileyken ikili olarak aldım ama gebelikte kaşıntılarım oldu doktor alerji dedi yağı bıraktırdı bir kutusu hiç açılmadı. 180 tlye satışını yapabilirimm
Bihterrr defnevedoruk jelatini de duruyordur heralde hatırlamıyorum şuan evde değilim geldiği haliyle kaldırdım zaten ama jelatinine bakayım