Dil bağı kesilmişti benim bebişimde emme konuşma bozukluğu yapar demişlerdi ve 20 saniyelik bir işlemdi sonrasında da herhangi bir sorun olmadı şimdi bana göre dudak bağı da var dişleri maalesef henüz tam çıkmadı ama ön ikisinin arası ayrık olacak gibi ben de kesilsin istiyorum burda tecrübeli anneleri bekliyim 🫶🏻