Kızlar iki üç gündür aşırı halsiz ve uykulu hissediyordum böyle dayak yemiş gibi ve hafif ateşim var gibiydi. Bir baktım bugün sağ arkada yirmilik dişim pörtlemiş🥴 ama şu an aşırı gömülü görünüyor ve resmen iç damağımda çıkmış nerdeyse yani yanağa yakın. Çenem küçük zaten yer bulamadı kendine belli ki😪
Şimdi sorum şu ki diş çıkarken böyle hasta gibi hissetmemiz normal mi?
Bu dişin kesin çekilmesi gerekir mi?
Bilenler varsa yardımcı olabilirse çok sevinirim😢