pamukhayat biz de 25 günlük olduk. Psikolojik olarak çok gel git yaşıyorum 🥹 çok zorlanıyorum ilk bebeğim. Uyanık kalma süresi arttı, etrafa bakmaya çalışıyor. Gaz sancıları arada sıkıştırıyor o zaman vay halimize kaç saat ayakta kalıyoruz uyutmak için🥹 ama kokusu, gülüşü, bakışı her şeye değer 🥰🙏🏻