ben de 11 günlük anneyim, doktorum olabildiğince tuvalete çıkmam gerektiğini gazım falan olduğunda tutmamam gerektiğini söyledi bu acıların dinmesi için, ki gerçekten de işe yaradı. ara ara yine oluyor acı ama yoğun bir acı kalmadı aynı zamanda bol bol da yürü bunu sakın aksatma