yldrm12 Ben kullanıyorum ve çok memnunum. Bebek hariç diğer kıyafetleri karma programda yıkıyorum hiçbir sorun yaşamadım, kendisi dolap kuruluğuna ayarlıyor son 10 dk ütü kuruluğuna geçiyor otomatik. ütülü gibi ve kupkuru çıkıyor çamaşırlarım. Bebeğim için de anti alerji programına atıyorum mis gibi arınmış çıkıyor. Ayrıca ben 3 lü çamaşır topları kullanıyorum onlar ekstra kuruluk sağlıyor toplara lavanta yağı döküyorum mis gibi kokuyor çamaşırlar banyo bile lavanta kokuyor 😂