10 aylık bebeğim son zamanlarda aşırı bir düzen bozukluğu başladı. Normalde 9da uyuyan bebeğim son zamanlarda 9da uyumamaya başlamıştı gündüz uykularını biraz daha geri çektim o yüzden. Ama şimdi de geceleri uyumuyor 🤯 Park beşikte kendini uyandırdığı için ben ona oyun alanı alıp yatak yaptım kendi odasına. Orada döne döne daha rahat uyuyordu en azından 2 3 saat uyuyabiliyordu. Bu bile bana yeterli geliyordu. Ama şimdi geceleri çok sık uyanıp meme emiyor, emmeyi bıraktığı an uyanıyor ya da yanından kalktığım an uyanıyor. İki büklüm yanında yatıyorum zaten belimde sıkıntı var iyice ağrılı bir şekilde kalkıyorum düzgün bir uyku uyuyamıyorum. Neden böyle olmuş olabilir oda ısısı normal soğuk değil odası, uyku tulumuyla yatırıyorum acaba üşüyor mu diyerek üstünü örttüm dün gece o da bir şey değiştirmedi. Ne derdi olabilir bu çocuğun sizce😔