mommandboy hipp şampuan kullananlar/ daha önce kullanmışlar olarak olumlu ya da olumsuz düşünceleriniz neler? 🧸
merve20111922 mommandboy Ben 5 yaşında oğlum için aldım geçen yumuşacık yaptı saçlarını hafifte bir kokusu var oğlum alerjik bir çocuk kokulada karşı hassasiyeti var bir sorun olmadı
ahkalbimm mommandboy ben oğluma kullanıyordum. Çok güzeldi çok memnun kalmıştım. Oğlumda atopik egzama vardı, yumuşacık yapıyordu vücudunu saçlarını. Kokusu da çok güzeldi.
mommandboy merve20111922 kimisi göz yakıyor diyor, acaba göz yakıp yakmadığını gözlemleyebildiniz mi ve yıkandıktan sonra saçta yağlı bir his oluşturuyor mu? 🙈
merve20111922 mommandboy hayır oğlumun gözü yanmıyor mustela kullanmıştık onda uskıyor diyordu bunda yanıyor demiyor gözünü kapatmıyor bile yağlı histe oluşmadı ben memnunum