Dört gündür kızımda düşmeyen ateş var 15 aylık iki kere hastaneye gittik boğaz enfeksiyonu deyip antibiyotik ve ilaçlarla gönderdiler o kadar ateşi çıkıyor ki kramp giriyor vücuduna saniyelik napmalıyım şuan yine ateşli soğuk uygulama duş ilaçta fayda etmiyor bu nedir ya maaf oldu yavrum