minem3428 bebeğiniz yastığını uyku arkadaşı olarak görmüş. Bunda kötü bir şey yok. Benim kızımın da güneş şeklinde yastığı var. Nereye gitsek yanımıza alırız. Ona sarılınca rahatlar. Arada okşar mutlu olur. Bunlar takıntılı davranışlar değil. Güvendiği bir kendine ait nesne olarak görüyor. Biz de yıkadığımız zaman makineden çıkana kadar kriz yaşıyorduk. İkincisini aldım. O görmeden yıkıyorum, diğerini veriyorum.