mehmetsedanur1 Merhaba, bebeğimin sağ ayağında baş parmağı hariç diğer dört pamağı bileşik. Amaliyat yaptırmak istiyorum ama hangi doktora gitmeliyim çok kararsız kaldım böyle bir durum başına gelenler varsa tanıdıklarınız bize yardımcı olabilir misiniz
sl12 mehmetsedanur1 merhabalar benim bebeğimin de elinde var ameliyat ettirmeyi düşünüyoruz ama kafamız çok karıştı hangi doktora gitmemiz açısından bilgi verir misiniz
NatashaRomanoff sl12 size de geçmiş olsun üstte kalsın diye yazıyorum inşallah daha önce tedavisini yaptırmış ve güzel sonuç almış anneler cevaplarlar ❤️🙏🏻
mehmetsedanur1 sl12 merhaba önclikle bende arayıştayım siz tam olarak ne düşünüyorsunuz bebeğiniz kaç aylık ve nerde yaşadıgınızı öğrenebilir miyim
sl12 mehmetsedanur1 biz balıkesirdeyiz şuanda 6. Aya yeni girdi bebeğim bi kaç yere sorduk erken dediler 1 yaşı bekleyin diyorlar bizde geç kalmak istemiyoruz ama çok kararsızız siz nerede yaşıyorsunuz ne düşünüyorsunuz
mehmetsedanur1 seymavmustafa yürğmenizde bir engel var mıydı bebeğim 1 yaşında sağ ayagında 4 parmağı bileşik amaliyat hakkında bilgi berirmisiniz sizin kaç parmağınız bileşikti şuanda bi sıkıntınız oluyormu amaliyat izleri nasıl durumda bilgi verir misiniz
mehmetsedanur1 sl12 13 aylık şuanda bebeğim bizde arayıştayız açık konuşmak gerekirse. Sivaslıyım ben kayseriye geldik burada bi prof ortapedi çok iyi bir doktora baktırdım hocamız elinde olsa hemen amaliyat yapardım dedi ama ayagında oldugu için amaliyat konusunda pek sıcak bakmıyolar.
Miracaylu sl12 imkanınız varsa 1 yaş filan beklemeyin ben ilk ameliyatini 7 aylıkken ikinci ameliyatını da tam bir yasina girdiği gün yaptırdım çünkü süreç ister istemez sıkıntılı oluyor çocuk tam kendine gelmeden yürümeden yani çocuğu hala tutabiliyorken yaptırmak en iyisi
seymavmustafa sl12 üzerinden baya geçti 18 yıl trabzonda bi devlet hastanesinde plastik cerrahi bölümünde yaptırmıştım
seymavmustafa mehmetsedanur1 her iki ayakta 2 parmak yapışıktı yürümemde herhangi bi engel yoktu İzleri tabi ki var ama çok ciddi izler değil parmakların ayrıldığı yerde o zmn kasıktan parça alınarak parmaklara eklendi çünkü parmak yapısı yapışıklıktan dolayı ince olduğu için ben herhangi bi sıkıntı yaşamadım zorda olmadı bnm için çnkü kendim istedim ameliyatı düşünüyosanuz doktorunuzda onay veriyorsa küçükten yapılması daha iyi olur
sl12 Bizde İzmir’de bi doktor bulduk randevu aldık oraya götüreceğiz açıkçası korkuyoruz ama küçükken olması daha iyi olacak diye düşünüyoruz
mehmetsedanur1 sl12 doktorun görüşlerini benimle de paylaşabilir misiniz bende arayıstayım bize de bir yol gösterirseniz çok sevinirim
seymavmustafa mehmetsedanur1 o zaman benim ameliyatı plastik cerrahi bölümü yapmıştı şuan işleyiş nasıl bilmiyorum