yamanbaby Canım zaditeni ver mutlaka. Ben 6 aylıkken kullanmıştım aynı şikayetten. Sonrasında ara ara kullandık. Baya rahatlatıyor bence. Benim oğlum 2 yaşında, her bahar gelişinde genzi tıkanıyor tam 10 gün sürüyor geçmesi. Hatta daha yeni atlattık. Aspiratörle çekmek en mantıklısı , yapacak başka bir şey yok geçmesini bekeleyeceksin ☹️