tugceuygar sadece anne sutu alıyorsa 10 gune kadar normal benim bebegım de o aylarda 8 gun 6 gun yapmıyordu bazen ama biz kabız oldugu anlamına gelmiyor. Kakasını yaptığında kıvamı yumusak tı hatta suluydu yanı. Zaten sulu olan kakaya ben hemen fitil yada lavman kullanmayı dogru bulmuyorum. Daha dogrusu hıcbır mudahale dogru degıl bence eger gercekten bir tıkanma yoksa.. Bebek bagırsagını kontrol edemiyor sabahtan ıkınmaya baslıyor aksama kaka yapıyor anca. Hep siz mudahale ederseniz her zamana o mudahale ye ıhtıyac duyacak. Bu durum gayet normal bence. Eger mama kullanıp da mamanın kıvamını yogun yapıyorsanız ona bısey diyemem ama o tam kabız yapabılır