Songul_hamza bence sukret haline 3 saat uyuyor yine oglum dpgdugundan beri her saat kalkar nadir 1.5 saat uyur gece gundux 1.5 uyuduğunda sukredyprum dinlendim diye 3 saatin kıymetini bil ve gecen gun bende delırdım 45 dakikada Bı kalktı asla uyumadı agladı evde tektim bagrdım durdum agladı bagırınca normalde bagrmam hıc daha da uzuldum ıcıne sanki seyran lacmıstı tovbe yarabbım saki n kalmak lazım bu aksamda aynısı oldu bagrmak yerine agladım sinirden artık baktı baktı ve aglayan cocuk sustu uyudu anlıyorlar hissediyorlar emin ol bak cok sey bekliyoruz onlardan yatağa gidip ıyı geceler diyip uyumasını bekliyoruz resmen Allahım sbaır guc kuvvet verdin bıze