Kzılar bebeğim 5.5 aylık bana sağlık ocağı demir ilacı yazmadı bir arkadaşım dedi sen kullanmıyor musun hemen sizlerden bilgi aldım ve demir ilacına başladım . Normalde 4. Ayda başlanması gerekiyormuş .Bir haftada çok fark etti hem biberon reddi vardı hem meme aşırı zayıflamıştı. Şuan uykuda emiyor ama olsun ne verirsem emiyor. Tadımlara da başladım dün yogurt yedi mesela. Yani iştahszlığın sebebini demir eksikliğine bağladım ben çünkü o ilacı bsşladık başlayalı sütünü içiyor uykuda bile olsa. Teşekkür ederim beni bilgilendiren herkese mutluluğumu paylaşmak istedim çünkü iki aydır ne çektiğimi bir ben bilirim. O sağlık ocagına da gidince iki çift lafım olacak