Kızlar merhaba kızım 11 aylık ama geceleri hala bir kaç defa uyanıp emmek istiyor doktorum sadece 1 defa emzir dedi ama kızım uyandıkça emziğini veriyorum emzirmemek için ama tekrardan emziğini atıp uyanıyor ve emziriyorum bende haliyle çok ağlamasın diye siz bu süreçten geçtiniz mi geçtiyseniz nasıl hallettiniz ?