asennaa Ben ikinci dozları sağlık ocağında yaptırdım, herhangi bir belge kaşe vs istenmedi, direkt yaptı
minervadefne cnsuuozzgen bana direk doktorunla planla doktorun yapacak dedi bir doktora sordum getir yapalım dedi başka doktorla konuştum 7. Ayda başlayalım dedi herkes başka bişey söylüyor en iyisi doktora yaptırmak bence
Funda44_ cnsuuozzgen ben ingilterede yasiyorum 4 aya kadar vurmus oluyorlar 2 doz seklinde.4 ayda butun asilar bitiyor ta ki 1 yasina kadar.
bernamercan cnsuuozzgen herkeste eksiklik var burada sadece hemşirede değil hemşire yanlış söylemiş 1 yaşından öncede yapılıyor doktorda yanlış var kaşeli imzalı kağıda gerek yok senin çocuk doktorun bebeğine bir takvim belirler ve sende ona göre aşıyı eczaneden alır gider yaptırırsın ister hastanede ister aile sağlığı merkezinde doktorun sana bu zamana kadar takvim vermediyse artık 1 yaşında başlarsın 1 yaşında başlanınca vurulan doz daha az oluyor erken başlamaktan farkı bu yaşadığın bölgede salgın vs yoksa veya bulaş riski görmüyorsan 1 yaşından itibaren başlamanda bir sorun yok merak etme malesef çok yanlış yönlendirme var ebeveyn olarak araştırıp iyi karar vermek gerekiyor sadece