Kızlar bu bel bağlanma ile ilgili çok şey duyuyorum bebekken belini bağlayınca daha erken kalkarmış ayağa daha erken otururmuş 2 oğlum var benim ilkinin belini çok sık değil ara sıra bağlamıştım geç yürüdü 7 aylıktı oturmaya başlamıştı
Ama 2. Oğlum 8 aylık ayaklarının üstüne basmıyor desteksiz oturmuyor daha emekleme girişimi bile yok kaynanam da belini bağlamadın ondan diyor ilgisi var mı ki