Dejajavu 0.30 karat olanı 2020 de 4 bine aldım şimdi ki satış 25 30 olduğunu varsayalım . 2 el olarak geri satsam kaça alırlar satan oldu mu hiç
Mom098 Dejajavu benim eve gelen ablalar tarafından hem pırlantam hem alyansım çalındı. Bütün kuyumculara haber bıraktım gelirlerse diye. Fakat hepsi pırlanta asla para etmez boşa çalmışlar falan dediler. Bir de 0,21 blue diamond özel seriydi.
Yarim_Kilo_Kiyma Dejajavu Pırlanta satın alındığı gibi geri satarken o kadar kıymetli değil. Çünkü o taş bir kere kırıldığı için,kesildiği için işlenmiş oluyor. Başka biryer kullanımı zor olur. Çok ucuza gider, biraz nıfus cüzdanı varsa satın alıyorlar.
1234hevlin Dejajavu benim bıldıgım su an ne kadar oldugu onemlı degıl aldıgım fiyat sistemde kayıtlı ordan bakıp onun yuzde 20 25 daha altına geri alıyorlar. Bana blue Diamond oyle demıstı ben pırlamtamı degıstırmek ıstedıgımde. Oype olunca tabi vazgectım. İkinci elden baskasına satmak daha mantıklı oluyo halıyle
Dejajavu Mom098 aklım olsaydı alyans alırdım bende para etmiyor . Çeyrek alsam daha karlı çıkarmışım valla
Dejajavu 1234hevlin o yılın alındığı fiyat üzerinden yapıyorlar yani çeyrek alsam daha karlı olurmuşum