Sedagzn 3 aylık bebeğim 2 gün kakasını yapmadı gazını rahatlıkla çıkarabiliyordu. 2 gün sonunda az miktarda yaptı ama koyu kıvamlı macun gibiydi kabızlık başlangıcı mı acaba 😞
Dejajavu 9 gün yapmadığı oldu telaş ettim bir çok doktora hemşireye sordum ama normal miş anne sütü alan bebeklerde normal kabul ediyorlar . Gazını çıkarıyorsa sorun yok çıkıyor birşeyler yine :) ek gıdada asıl sorun başlıyor :)
Sedagzn Görüşleriniz için teşekkür ederim hanımlar ilk bebiş olunca sanırım tecrübesizlik endişe korku hepsi bir arada oluyor özellikle tek başına bebeğini büyütenler için harika bi platform 🙏🏻