Ultrason muayenesi yaptı mı doktor bende doğumdan 6 ay sonra adet oldum kesintisiz 1 ay sürdü doktora gittim normal dedi bakmadan gönderdi kesilmedi başka doktora gittim o da normal dedi gönderdi 2 ay oldu yine kesilmedi bu sefer kendi doktoruma gittim ultrasonda baktı rahimde kalınlaşma var adet değil onun kanaması bu dedi ve operasyonu geçirmek zorunda kaldım bir başka doktora daha gitmenizde fayda var 10 günü geçen kanamalar normal değilmiş çünkü