Hanımlar tükendim artık
Bebegim 6 aylık 2 buçuk ayfır meme reddi var dadece uyurken emiyo sagıp kaşık biberonla verdim mama takviye ettim artık hiç sütüm gelmiyır 20 30 ml damlıyo kızım asla biberon almıyor kaşık biberonla çok zor oluyır artık çok hareketlendi benim durumumda olan var mı nasıl biberon tutturdunuz veya pipet kullanmayı ne xaman ögreniyorlar