Yatağına koyuyorum hiç bir şey yok. Odanın kapısı açık peteğin üstünde su var ikimiz uyuyoruz odada çok örtmem çorapsız yastıkla yatıyor ama gel gelelim burnu tıkanıyor deliricem ya çocuğum zor nefes alıyor aşırı üzülüyorum. Bilen var mı arkadaşlar bu nedir ?