Hatice-2009 AryamH hangi hapı kullandın canım ben ertes72 kullandım 8saat sonra emzirdim sütümü sağmıştım içmeden önce kızımı o şekilde doyurdum hapı içtikten sonra sütümü sağıp döktüm
AryamH Hatice-2009 8 saat mi emzirmemem gerekiyor. Kullanmadim henuz yarin kullanmayi planliyorum. Ek gida aliyor zaten corbayla fln idare edebiliriz 8 saati birazda sutum var
Hatice-2009 AryamH ertes72 kullanırsan 8saat emzirmemek gerekiyo hapı içince de sütünü sağıp dökecesin
Hatice-2009 Acelya35 ciddi mi? Ben geçen ay kullandım bi hafta sonra adet oldum hemen ilacın etkisi sanırım mahvetti beni.😊
Acelya35 Hatice-2009 evet valla bende korur diye düşündüm, çünkü iki evladımı 6/7 ayda anca hamile kaldım kalmam hamile dedim ama yine de hap içeyim de kafam rahat olsun dedim 🤣 çok rahatım şimdi 🤪 güzel yanı iki oğlandan sonra bir prenses ❤️
Hatice-2009 Acelya35 p Acelya35 hayırlısı valla rabbim sağlıklı çocuklar nasip etsin. Olursa da yapacak bişi yok 😊