Kızlar kızım 4 gecedir 2-4 arası uyanıyor ve çok dinç yani asla uyutamıyorum. Huzursus değil bildiğiniz gündğz gibi kalkıyor 2 de kalktı bu gün sallıyorum şu an uyursa. Dün 4 buçukta kalktı sabah 10 buçukta geri uyuduk yani nedşr bu geçer mi bi sıkıntısı mı var acaba ağlamıyor ama