Herkese merhabalar🌸 7. Ayda bebeklerinize ek gıda olarak neler verdiniz? Nasıl verdiniz? Fikir olsun istiyorum☺️ bebeklerin seveceği besin değeri yüksek tarifler burada dursun☺️ benim kızım ne yaptıysak bal kabağı ve brokoli ettim etmedim yemiyor🥲 yani geçici birşeydir umarım yada sizler denemediğim sevdirecek tarifler verirseniz çok makbule geçer🙏🏾 herkese teşekkür ederim şimdiden💕💕💕💕💕💕