seymafur hislerinizi çok iyi anlıyorum gerçekten ben de çok üzüldüm şuan. 5 6 bez değişmesi lazım en az doyması için. Zararın neresinden dönülse kâr bundan sonra güzel güzel alır güzel güzel büyür inşallah kendinizi çok üzüp olan sütünüzü de kaybetmeyin. Sizi çok iyi anlıyorum ama lütfen sakin kalmaya çalışın. Ben evde tartıya önce kendim çıkıyorum 2 3 sefer aynı kiloyu görene kadar sonra bebeğimle çıkıyorum 2 3 sefer yine aynı kiloyu görene kadar 100 gr aşağı yukarı fark ediyor ama zaten ayda 1 kilo alması gerektiği için kilo alıp almadığını anlayabiliyorum böyle bir yöntem geliştirdim yoksa ben de süt yetiyor mu yetmiyor diye sağlık ocağından çıkmicam ya da her ağladığında mama vericem, kendimi böyle dizginliyorum. Tavsiye ederim