MervElizan
Merhaba arkadaşlar, 4 aylık kızım var. Sadece emziriyorum. Ayda 1 kez falan göğüslerim sertleşiyor ağrıyor süt geliyor. 2 gün sonra yumuşacık oluyor geri acaba sütüm mü yenileniyor ? Yada başka bir şey mi ? Sizde böyle oluyor mu ? Şimdiden teşekkürler herkese 🌹❤️