Hanımlar merhaba benim bebeğim 2 aylık ve mama alıyor çok az emziriyorum günde 1-2 defa doğumum zor geçti ben 1 hafta hastanede kaldım ben taburcu olduktan sonra bebeğim de sarılıktan 1 hafta hastanede kaldı bu yüzden mama takviyesi hastane ilaçlar felan derken sütüm yetmemeye başladı ilk ay aptamil kullandık bebeğim çok mama yiyor aptamil aşırı gaz ve kabız yaptı hergün kaka yapıyordu ama aşırı katı bi kaka yapıyordu ve uyarınca kaka yapıyordu rengi de sarı renk katıydı daha sonra sma geçtim smaya geçtiğimden beri yaklaşık 1 hafta da 3 kere yaptı ve ilk i normal ken son 2 dir beline kadar taşıp aşırı cıvık ve yeşil bi tuvalet yaptı en son yaptığı tabi bir önceki kadar çok değil di ama endişelendim ne yapayım bilemedim bilgisi olan var mı bu konuyla ilgili