ozlmklc yani bu kelime beni hep korkutur bu sebeple yazayım dedim. Bilen birileri yazsın demişsiniz. Sizi üzmek istemem ama yaşadığım tecrübeleri aktarayım
.
Amcam bi anda sokak ortasında bayılıyor ve hastaneye kaldırılıyor. Yüksek tansiyon ve beyin kanaması tanısı. Kendine zarar vermek durumu olmadı diye biliyorum. 3 ay gibi bi süre yoğun bakımda kaldı. Daha sonra felçli bir şekilde eve getirildi. Yıllardır yengem yarı felçli amcama evde bakar. Yatalak oldu malesef.
Aynı amcamın kızı (27), 3 gün süren yoğun baş ağrısı sonrası bi anda duymamaya başlıyor. Ve bayılıyor. Meğer yüksek tansiyondan (24) beyin kanaması geçirmiş. Hastaneye gidildiğinde tedaviye başladılar. Yğun bakıma aldılar ve ertesi sabah malesef kendisini kaybettik.
Sizi üzdüysem özür dilerim. Ama beyin kanaması genelde 3 sonucla sonlananilir. Hayatta sağlıklı bir şekilde kalan birçok insan da var. Bizim yaşadıklarımızı yaşayanlar da. Her şeye hazırlıklı olun yine de. Bol bol dua edin. Dularımız sizinle.