beyzzsenturkk_ Babası olacak psikopat sürekli vuruyor, cimcikliyor, bağırıyormuş çocuk inatçı diye.
Bir kere o kadar çok cimciklemiş ki bileğine kan oturmuş çocuğun. En son annesi işteyken kreşten gelince gel bu çocuğa bak işten çık tahammül edemiyorum çocuğa demiş kadına sonra kadın eve gidiyor çığlık kıyamet cocuk ağlıyor anne asla susturamıyor ağlıyor diye yine çocuğu dövüyor çocuk baska oda da ağlamaya devam edince peşinden gidip yine vurup ağzına yerdeki çorapları sokmuş ruh hastası psikopat baba olacak şahış!!
Annede aslında iyi birisi faturaları eksiksiz öder market alısverisimizi eksizsiz yapar işte dövüyor ama pişman olup üzülüyor yazıyor şaka gibi dimi ama gerçek ne yazık ki!
3,5 yaşında kız bebek bunları yaşayan.
Sonra o posta başka birisi geldi ve yazdı ki: boşver bacım bunları yazanlara bakma sen kim bilir onların evinde neler oluyor boşan demek kolay takılma böyle seylere. Takılma dediği şey babasının çocuğa resmen işkence yapması. Herkesin evini kocalarını kendilerininki gibi ruh hastası, psikopat sanıyorlar.