ArvenMom siz Ukrayna daydiniz değil mi ya böyle kalın kürklü şeyler görünce soğuk yerlerde yaşayanlara anlık özeniyorum karlı bir hava da çok sık olurdu ben Teksas ta yaşıyorum yıllardır kar göremedim maalesef hava böyle kürk giyecek kadar soğumuyor çok severim kürk mantoları güle güle kullanın inşallah ☺️