ilaydablkc 2 yaşında kelime olarak daha çok bekliyor doktorlar yani ama her çocuk bir değil tabiki göstermesi vs çok güzel umarım bir sorun yoktur telefonu tv izletiyormusunuz belki ondan kaynaklıdır benim arkadaşımın oğlu da öyle 23 aylıkken hastaneye gitmişti tamamen telefon tv kestiginde çok faydasını gördü ama gecikmede oluyor doktor mutlaka onun için yönlendirir ya benim takıldığım konu şu bebeğimle sürekli etkinlik yaparız ailemiz çok kalablalık bi aile sürekli çocuk görür yani tek başına büyümüyor sürekli birilerini görüyor yazın goralar gitmediğimiz gün yoktu yani gelişimi için elimden geleni yaptım ama konuşması geri mi bilmiyorum suan 16 aylık