bebisinannesi1 Komşum kendi bahçesiden getirdi bugün bir yere ser bunları yoksa kurtlanır dedi çok değil 3 pişirimlik hepsini şimdi ıslatsam ve sabah buzluğa atsam olur mu pişireceğim zaman bi sorun yaşar mıyım kızlar🌼
ArsAyz bebisinannesi1 Ben haşlayıp atıyorum canım. Pişireceğim zamanda soğanı salçayı kavurup buzlu halde koyuyorum, hızlı miiis 😄
Sogukbaklava bebisinannesi1 Pişirip atıyorum kolaylık oluyo . Ama tam dağılacak kadar değil salçayla kaynasacak kadar diri kalabilir 😄
bebisinannesi1 ArsAyz o zaman yarın ben bunların hepsini haşlayıp atayım bana da kolaylık olur, çok teşekkür ederim 😘
bebisinannesi1 2bebisannesi_ sanırım ben haşlayıp atmaya karar verdim yinede teşekkürler bebekli olunca en pratiği lazım oluyor insana ☺️
Prensesannesi___ bebisinannesi1 akşamdan suya koy ıslat eğer düdüklüde pişireceksen haşlama dan direk buzluğa koy ben öyle yapıyorum düdüklüde pişiriyorum eğer haşlarsam düdüklüde dağılıyo eğer normal tencere de yapacaksan biraz haşla öyle buzluğa koy
bebisinannesi1 Prensesannesi___ bunu öğrendiğim iyi oldu daha geceden ıslattım ama daha pişirmemiştim o zaman direk buzluğa atayım çünkü düdüklü kullanıyorum, teşekkürler 🥰
Minigim38 bebisinannesi1 haşlayıp buzluğa atıyorum çıkarınca hemen soğan ve salçasını koyuyorum hoop hazır oluyor 😅