erkenede ceksem geriyede alsan birsey olmuyor.ilk cocugumda uykusunu dakika dakika izledim hic bisey yaoamadim 2 yasinda emzirmeyi tamamen biraktikdan sonra normal uykusu oldu.o yuzden simdi 2ci 24 gunluk asla takip etmiyorum uykuydu uyaniklikdi falan.ne zaman uykusu gelse uyutuyorum o kadar