otakumom Merhaba kızlar, 6 aylık bebeğim var hala emziriyorum. Akşam unutup etli çiğköfte yedim. Bana acayip gaz yaptı. Acaba bebeğimede yapar mı? Daha önce böyle bir şey yaşayan var mıdır? Bir süre emzirmesem mi? Şimdiden teşekkürler
Betelgeuse_ otakumom çiğköftenin bulguru gaz yapar. Ona da yapabilir ama abartılacak bir durum yok çünkü yenidoğan degil Ben daha çok çiğ ete takildim bence etli çiğköfte yemeyin emziriken en azından. Her ne kadar güvenirliğinden emin olsanız da çiğ et her zaman risklidir
Cennetmahallesipembe Saraçoğlu acı ve baharatlı yemeyin gaz yapar diyor bide galiba sütün tadını değiştiriyormuş ama bebek beğenmese ona tepki gösterir bence de kimyon çayı falan için bebeğin gazını da çıkarın her emzirmeden sonra