1aitaj Kızlar carsanba gunu sabah aksam yarim tablet içtim. Bide cumartesi içicem . Daha sütüm doluyor. Doldukca agritiyor diye elimle rahatlayana kadar sagiyorum. Dogrumu yapiyorum sizce. Carsamba icince kesilirmi acaba. Deneyimi olanlar yaza bilirmi🥹🥹
Ozgee59 1aitaj ben hergün içmiştim ona rağmen 1 haftanın sonunda kesilmişti. Sağmanoz doğru değil bence ellemeyin sıkı bir şekilde sarın o da etkili oluyor. Benim baya kötüydü hem şiş hem ağrılıydı çok sıkı bir sütyen giymiştim biraz işe yaramıştı. Hiç sağmadım uyarmamak için
Themom_ 1aitaj Uyarmamanız gerekiyor uyarırsanız gelmeye devam eder. Sağmayın, ellemeyin 1 hafta içerisin de kesilir.