Kızlar bebeğim 2 aylıkken gece uykusunda ağlamaya başladı ama her zamanki ağlamaları gibi değildi canı çok yanıyormuş ya da korkuyormuş gibi çığlık çığlığa bir ağlama eşimle hemen kucağımıza aldık ama bebeğim gözlerini açmadı ağlamaya, bağırmaya devam ediyor 3-4 dakika uyandırmaya, sakinleştirmeye çalışmıştık. Bugün aynısı yine oldu bebeğim 1 yaşında şu an gece uykusuna yatırdım karnı tok altı temizdi çok şükür gündüz de her şey yolundaydı. Gece uykusunda yine ağlamaya, bağırmaya başladı ama nasıl yüksek çok canı acıyor gibiydi kalbi hızlı atıyor, iç çekiyor bir de evde yalnızdım mahvoldum yine 3-4 dakika uykusundan kalkmadan ağladı kucağıma aldım ışık açık vs. su verince rahatladı minik minik iniltisi oldu. Yani bu diş mi yoksa rüya görüp korkar mı bu kadar minik bir bebek içim aklım hep o ana takıldı. İçerden sesini duymazsam diye yanında oturuyorum