Merhaba arkadaşlar, ben 16 ekimde doğum yaptım. Emziriyorum ama danışmak istediğim bi konu var. Hiç mama vermıyorum ama bebeğime sütüm yetiyor Mu doyuyor mu, ne zamanlar sağım yapmalıyım sütüm çok mu az mı nasıl anlayacağım lütfen yardımcı olur musunuz?