Merhabalar oğlum 8,5 aylık oldu. 6 aylıkken ek gıdaya başlamıştık. 6 aya kadar anne sütü+mama ilerliyorduk. Şuanda kahvaltı ve akşam beslenmelerinin yanına ara öğün de ekledik. Kafama takılan mesela sabah kahvaltısını yaptırıyorum yarım saat sonra uykuya geçiyor çok dolu olduğu için meme ya da mama almıyor genelde. İkinci uyandığında emziriyordum şimdi ara öğüne de başlayınca emzirmeyi ne zaman yapacağımı şaşırdım. Akşam da yemek yiyor zaten çoğu zaman yatmaya yakın emziriyorum gece de mama veriyoruz zaten uykudayken. Yani ek gıdaya başladıktan sonra emzirmeyi nasıl yapıyorsunuz ya da günde kaç defa. Benim max 3 defa falan emzirme oluyor onda da çok kısa toplam 5 dakika bile tutamıyorum mememde. Biraz uzun oldu ama lütfen tecrübelerinizi bekliyorum.